پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119453
کي‌روش صادقيان را مفت هم نمي‌خواست!
تاریخ انتشار : 1393/08/17 12:58:49
نمایش : 1256
بسياري از مربيان ايراني نسبت به حمايت مردم از کي روش انتقاد دارند نکته اينجاست که تفاوت دستيار فرگوسن با آنها در برخي نقاط بسيار کوچک است مثل اينکه به هيچ وجه بي‌نظمي و حاشيه را تحمل نمي‌کند و حتي بازيکني را که حاشيه دارد دعوت هم نمي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تفاوت يکي مثل کي روش با برخي مربيان داخلي در برخي ريزه کاري‌هاست که او انجام مي دهد اما مربيان ايراني از کنار آن مسائل مي گذرند و به خيال نتيجه گيري آن مي کنند که با اصول منافات دارد. به عنوان مثال برخي مربيان داخلي بازيکني را که از نظر فني خوبست را به تصور نتيجه‌گيري علي رغم حاشيه‌هايش نگاه مي دارند اما کي روش مي داند که براي موفقيت بايد نظم داشت نه بازيکن تکنيکي!

کي روش رحمتي و جباري و عقيلي را از تيم ملي کنار گذاشت و پادرمياني يک کشور را هم نپذيرفت اما در ليگ، کرار در آستانه مهمترين ديدارهاي فصل مرخصي مي‌خواهد و آن را با اوقات تلخي مي‌گيرد و از او بدتر پيام صادقيان است که بي حرمتي مي کند و کسي هم با او کاري ندارد!

نکته مهم اما اينجاست که کي‌روش يکي مثل صادقيان را حتي به تيم ملي دعوت هم نمي کند در حالي که همه مي دانند که او بازيکن بسيار خوبي است اما از نظر اخلاقي چندان رفتار درستي ندارد و کي روش انگار حتي زودتر از همه اين مهم را ديد و خودش را درگير حاشيه هاي صادقيان نکرد.

کي روش بيش و پيش از ديگران صادقيان را شناخت و حتي مفت و مجاني هم او را نخواست اما باشگاه پرسپوليس هم پول مي دهد و هم ناز مي کشد و هم آنقدر بازي اش مي دهد تا آقا آماده شود!

تفاوت کي روش با مربيان داخلي همين است که تيموريان دقيقه ۱۴ از روي نيمکت بلند مي شود و پشتش را به نيمکت مي کند و شروع مي کند به ورزش کردن، اما برخوردي نمي بيند و صادقيان هم همينطور و البته همه ديگران.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html